Brev:
Tœger
22. juni 2004
Alder:
12 mdr.
Tœger
Jeg vi gerne vide mere om tœger. Min datter havde et par i hovedbunden. Hvordan får man dem nemmest af? Hvad er det, som gør at de kan vœre farlige?
Vil du vœre sød at skrive til mig + evt. henvise til sider hvor jeg kan lœse om dem.
Hilsen Lone