Brev:
Måske har hun ondt i maven - 9 mdr.
19. juli 2010
Alder:
9 mdr.
Måske har hun ondt i maven - 9 mdr.
Hej Helen.
Jeg har forsøgt, at finde svaret herinde men har nu valgt, at skrive da der ikke lige var et brev der svarede helt til Cecilies problemer.
For 4 dage siden. fik hun pludselig 39,4 i feber og sov en hel dag væk. Vi var ved lægen som sagde, at det nok var en virus.
Næste dag var feberen forsvundet som dug for solen. Hun sov godt nok meget, men det er vel naturligt efter en dag med høj feber.
I de sidste 2 dage har hun svinget meget i humør. Været pylret og helst ville være på armen. Indimellem har der overhovedet ikke været noget med hende og hun har leget glad på gulvet.
De sidste par aftener har vi haft svært ved, at putte hende til natten. Hun har ikke spist meget gennem dagen (ca. en banan og lidt yoghurt) og har afvist den enkelte godnat-flaske hun stadig får.
Hun har efter et par timer vågnet og grædt inderligt.
I går lagde jeg mærke til, at hun spændte meget i maven som om hun havde ondt.
Mine tanker: At hun måske har haft ondt i maven de sidste dage.
Hun kommer af med afføring hver dag. og flere gange. det er store portioner og tyndt (ikke flydende). men hun spiser meget lidt i løbet af dagen.
Hvad tænker du? er jeg på rette spor eller kan der være noget jeg har overset??
Med venlig hilsen
Sanne