Brev:
Røde pletter
26. marts 2009
Alder:
22 mdr.
Røde pletter
Hej igen Helen.
Min datter har de sidste 2 dage haft nogle røde "pletter" forskellige steder i hovedet. Det svinger meget hvor synlige de er - ind imellem er de næsten væk og så pludselig er der både på kinderne og rundt om munden og lidt i panden. Det ser ikke ud til at genere hende, men jeg undrer mig hvad det kan være. Har du hørt om pletter i den stil?
Kærlig hilsen
R