Brev:
Vågner kl 4 og vil ikke sove
21. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Vågner kl 4 og vil ikke sove
Jeg har en søn på 3 månder, han vil ikke sove igen. når han våner kl 4 og får mad. Jeg skal sidde med ham til han sover, det kan godt tage en time før han sover. Hvis jeg ligger ham ned i sin seng, vil han kun ligge der, hvis jeg holder hans hånd. Hvis jeg kan få et svar på hvordan jeg kan få ham til at sove igen, vil jeg blive glad.
Pia