Brev:
Næsen og søvn
10. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Næsen og søvn
Min datter (17/5-03) har i den sidste 1 1/2 til 2 måneder ikke sovet godt om natten. Nogle gange vågner hun hver time og græder.
Før hun skal sove er det lige som om næsen lukker til. Hun lyder forkølet, men er det ikke.
Når hun vågner om natten tager hun sig også til næsen.
Jeg var stoppet med at amme om natten og det var gået godt, men efter sygdom, er jeg begyndt igen, og kan ikke rigtig stoppe igen.
Hun er ikke rigtig vågen om natten. Nogle gange ammer jeg hende. Så er det ligesom om at hun får lidt luft i næsen igen.
Hvad kan jeg gøre ved det?
Derudover vågner hun omkring kl 5-5.30 om morgenen.
De første par måneder sov hun mellem 6-10 timer om natten uden og vågne samt flere timer hver dag.
Nu sover hun heller ikke så godt om dagen, ca 3 gange 1/2 time.
Undskyld det blev vist til flere spørgsmål.
Med venlig hilsen
Christina og Jasmin