Brev:
Søvnstadier
23. januar 2004
Alder:
3 år
Søvnstadier
Hvad er mindste behovet for søvn, en middagslur for et barn på 3 år?
Efter hvor lang tids søvn kan man forsvare at vække et barn, der har problemer med at falde i søvn om aftenen?
Hilsen Ulla