Brev:
Sovevaner - igen...
22. juni 2007
Alder:
11 mdr.
Sovevaner - igen...
Kære Helen,
Ja, når den ene ting "kører" så er der noget andet som går i stykker...
Vores dreng er nogenlunde god til at falde i søvn om aftenen efterhånden, og vi er også selv blevet bedre til at være konsekvente omkring aftenputningen :o)
Til gengæld er dagsrytmen fuldstændig gået i stykker!!! Og jeg er ved at være en god frustreret og ked af det mor..
Christian vil død oh pine ikke sove i sin barnevogn! Han er selvfølgelig i en alder, hvor der sker enormt meget og han vil helst ikke gå glip af noget; men indtil for 14 dage siden kunne jeg lægge ham ca. kl 9 og kl 14 uden nogen problemer - et par tril med vognen og han sov.
Nu sover han stort set ikke i løbet af dagen - på en god dag 2 timer, 1 om formiddagen og 1 om eftermiddagen. Han vender sig, sætter sig op, vrider sig, græder, klynker og skriger.
Han har selvfølgelig sele på, og jeg vender ham igen igen, for ellers er han jo helt "viklet ind" eller begynder at kravle op ad kalechen (det lille stykker selen tillader)
De sidste par dage har jeg stået og holdt i hånd i næsten en halv time, for at han ikke skulle vende sig og det han ellers kan finde på; men det duer ikke.. I dag har han kun sovet 45 minutter, og jeg har endnu en gang måtte give fortabt... Har lige stået med ham derude i en time, og nu kan jeg bare ikke mere. Jeg er træt, ked af det og super frustreret
Jeg kan ikke hænge noget for vognen mere (en stofble eks) eller putte hans dækken på (eller dyne for sags skyld) - han sparker og river det hele af
God råd - tak :o)