Brev:
Sovevaner - 10 mdr.
29. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Sovevaner - 10 mdr.
Hej Helen
Så må vi lige ha lidt hjælp, da vores aftner ikke er så sjove lige nu, som man kan ønske sig.
Det går rigtig godt med Emma. Hun er en glad og meget tilpas pige og har nu efterhånden været i dagpleje i 2 mdr. Det går også kanon godt, alle er glade:-)
Det eneste der halter lidt er at få Emma til at sove til natten. (sover fra 21-07)
Hun sover 2 gange i løbet af dagen. 1 gang formiddag fra 9-10 og igen fra 12.30-15 ca. Herefter "kører" hun igennem til kl. 20, hvor vi jo synes, at det er sengetid, meeen det synes Emma ikke:-(
Det tager os vel efterhånden 1 time at få hende til at sove. I lang tid var det bare at lægge hende i tremmesengen og nusse lidt med hende, så sov hun.
Nu tumler hun rundt, sætter sig og rejser sig op igen og igen og igen.....og bliver stik tosset når vi ligger hende ned og siger at nu skal hun sove. Vi blir i rummet eller går lige uden for døren, men så ved hun jo at vi kommer tilbage når hun har rejst sig.
Her til aften stod dette vel på fra 20-21.15. Hvor vi så måtte give op og tage hende over i vores seng og få hende dysset i søvn, da hun jo selvsagt var meget træt.
Dette er meget hårdt og vi vil jo også gerne, at hun snart kan komme på eget værelse (selvom det blir hårdt for moderen....)
Har du nogle gode råd til hvad vi skal gøre, da vi virkelig mangler lidt voksen tid sammen inden vi selv skal i seng. Og det også er rigtig synd for Emma, da vi jo kan se og mærke at hun er meget træt.
Jeg håber du ka hjælpe
Med venlig hilsen
Lone