Brev:
11 mdr og søvn om dagen
18. januar 2004
Alder:
11 mdr.
11 mdr og søvn om dagen
Hej
Min datter bliver snart 11 mdr og har netop genindført sin 3. lur i dagtimerne.
Hun virker hurtigt pylret og sover heller ikke så lang tid af gangen - det har hun aldrig gjort. Vågner altid efter 35 min, men kan nogle gange lulles til at sove videre og da 4-5 kvarter. Alligevel er hun for tiden træt mindre end en time efter en lur. Nu var vi ellers lige kommet ned på 2 lure, så jeg synes jo, at det går den "forkerte" vej, selv om det jo heller ikke giver mening at holde hende vågen, når hun er så træt, at hun er ked af det (selvom vi laver stille ting som at bladre i bog/synge sange etc.)
Siden julen er hun (først) begyndt at hive sig op af alting, det bruger hun naturligvis en del og nye kræfter på. Kan det være forklaringen? Og det "normalt" at de pludselig kan blive så trætte i så forholdsvis en sen alder som et lille år er?
På forhånd tak for altid gode svar
Med venlig hilsen
Jannie