Brev:
Min søn vil ikke sove om dagen
1. december 2003
Alder:
10 mdr.
Min søn vil ikke sove om dagen
Hej brevkasse
Jeg har en søn på 10 mdr, som er meget svær at få til at sove om dagen, det er en kamp næsten hver dag, undtagen når han bliver lullet i søvn i barnevognen.
Jeg bor i lejlighed og har nogen gange behov for at ordne nogle ting mens han sover (jeg er alene med ham). Jeg har ikke mulighed for at stille barnevognen udenfor mens jeg er i lejligheden. Derfor må han tage sin lur i sin seng. Det tager ham nogle gange en til to timer at falde i søvn.
Jeg går selvfølgelig ind til ham tit og viser jeg er der og siger: så så nu skal du sove... Jeg kan se at han er træt, han gnider sig i øjnene og er pylret. Jeg lægger ham ca. ved kl.12-13 tiden. Har du nogle gode råd eller skal jeg bare være tålmodig?
På forhånd tak.