Brev:
Min søn sover max. 45 min af gangen
7. august 2006
Alder:
3 mdr.
Min søn sover max. 45 min af gangen
Hej endnu en gang,
Min søn på 3½ mdr. sover max 45 min. af gangen. Han sover fra kl 20 til 6, med to til tre gange amning undervejs om natten. Men om dagen....... Jeg er ved at blive tosset, han vil ikke sove, det er en kamp!
Og det er jo ikke fordi han ikke er træt. Øjnene bliver røde og han er pivet, men sove nej. Jeg kan gå en tur med ham i barnevognen, hvor han falder i søvn, men lige så snart jeg stiller den fra mig vågner han. Og motion skal jeg da godt nok have men 3-4 timer om dagen er lige i overkanten; og med to store børn på 7 og 9 skal der jo også vaskestøj og laves mad.
Har du nogle gode råd til hvad jeg gør? Hvis bare han kunne sove to gange i løbet af dagen ville det være fint. Han er en stor dreng på næsten 8 kg.