Brev:
Kravler ud af tremmesengen - 18 mdr.
20. december 2023
Alder:
18 mdr.
Kravler ud af tremmesengen - 18 mdr.
Hej Helen
Håber du får en rigtig god jul sammen med din familie :)
Min datter er nu blevet 18 måneder, og hun er de sidste par aftener begyndt at kravle ud af sin tremmeseng. Bunden i sengen er sat ned, men hun kæmper virkelig for at kravle op og ud over tremmerne. Det er ikke lykkes for hende endnu, men jeg tror godt det kunne ske.
Hun er generelt meget motorisk, er også begyndt at skubbe sin Tripp Trapp højstol hen til køkkenbordet og klatrer op på den, og når vi er hjemme hos bedsteforældrene, som har trapper, så kravler hun også igen og igen op ad dem. Hun sidder generelt aldrig stille!!
Er det allerede tid til at tage tremmerne af sengen? Og hvad gør vi, hvis hun så kravler ud af sin seng igen og igen? Netop fordi hun er så meget igang hele tiden, så har jeg syntes at det var rart, når hun lå i tremmesengen, fordi der så var "styr på hende", men hvad gør vi så nu?
Rigtig god jul!
Kærlig hilsen
Heidi