Brev:
Min søn vil ikke overgive sig til søvnen om aftenen
16. december 2023
Alder:
4 mdr.
Min søn vil ikke overgive sig til søvnen om aftenen
Hej Helen.
Min søn er 4 måneder gammel. Han er glad i løbet af dagen og sover nogle fine lure. Jeg ammer ham fuldt.
Om aftenen bliver han ammet sidst gang ved 20 tiden, men derefter bliver han meget urolig. Jeg prøver at putte ham, lægger mig med ham i soveværelset, men han protesterer, græder, og vi kan kæmpe med ham i et par timer, før han endelig falder i søvn. Jeg har masser af mælk, så det er ikke derfor.
Har du nogen idéer til, hvad vi kan gøre for at få ham til at sove og aftenerne ikke skal ende i gråd?
Hilsen
Mor T.