Brev:
Det der med at vågne efter 30-40 min
17. august 2017
Alder:
9 mdr.
Det der med at vågne efter 30-40 min
Kære Helen
Tak for dine forrige breve.
Vores datter sover generelt rigtig godt, men er et af de børn der konsekvent vågner efter 30-40 min når hun sover lur om dagen.
Vi "holder vagt" og er klar til at trille/vugge barnevognen når hun rører på sig. Det virker ca. 7 ud af 10 gange, men det tager lang tid og det er da en smule belastende at skulle være på hele tiden, også når hun sover.
Vi har dog efterhånden accepteret at det er sådan det er.
Jeg har forgæves forsøgt at finde ud af hvornår vi kan forvente at det vender og hun af sig selv kan finde ud af at sove videre? Måske kender du svaret?
Det ville ihvertfald være dejligt at kunne se frem til!
Venlig hilsen
En lykkelig mor