Brev:
Bøvse efter amning forstyrrer søvnen
1. juli 2017
Alder:
9 mdr.
Bøvse efter amning forstyrrer søvnen
Kære Helen
Tak igen for svaret på vores sidste spørgsmål - vi er glade for dine råd!
Lige et spørgsmål vedr. bøvsning:
Vores søn er jo nu 9 måneder, men han har stadig brug for at blive bøvset af efter amning. Problemet ligger i at bøvsen mange gange først kommer når han er faldet i søvn, og har sovet i op til en time. Han vågner så op, græder og har bruge for at komme op i oprejst stilling, og måske bankes på ryggen, for at komme af med den. Det virker ikke til at han selv kan komme af med den, når han ligger ned, og det forstyrrer jo hans søvn. Og som du ved kæmper vi rigeligt med den i forvejen ;-)
Jeg ammer ham altid med hans hovede liggende højere end kroppen. Men bør jeg ligge ham i en endnu højere, eller er der andet jeg kan gøre? Burde han ikke selv kunne komme af med den nu?
På forhånd tak for svar!
Venlig hilsen
Camilla