Brev:
Vil have brystet hele tiden når vi skal sove
30. maj 2017
Alder:
2 mdr.
Vil have brystet hele tiden når vi skal sove
Hej Helen.
Og tak for dit svar på mit tidligere brev.
Jeg er nu begyndt at ligge mig med min datter om dagen i håb om at hun vil sove mere end de sædvanlige 30 min. Det virker også ret godt og jeg kan godt få hende til at sove en time til halvanden HVIS hun har brystet i munden hele tiden.
Hvis jeg prøver at tage brystet fra hende og evt tilbyde en sut, så vågner hun op og bliver utilfreds. Så har jeg 2 valg - enten stå op med hende eller tilbyde brystet igen. Har du en idé til at hun ikke bruger brystet som sut?
Vi øver med sutten hver dag, men den er ikke blevet hendes ven endnu og jeg tvivler på at det sker.
Tak på forhånd :-)