Barnevogn med putteritual

7. marts 2017

Kategori:
Alder:
3 mdr.

Barnevogn med putteritual

Hej Helen,

Tusind tak for dit svar.
Jeg har som sagt på din anbefaling indført et putteritual ved lur, jeg har ændret det ift dit sidste brev så jeg nu ammer, giver barnevognsdragt på, ammer igen og derefter i liften (det er ikke altid det virker, han vågner nemt når jeg flytter ham).

Mit spørgsmål går på om jeg skal gøre noget markant anderledes når jeg bruger barnevognen til transportmiddel?
Jeg bruger selvfølgelig barnevognen når jeg skal ned i byen, og det er desværre ikke altid det passer med at min søn skal ud til en lur, der bruger jeg ...

Annonce

... også den samme barnevognsdragt. Derfor er jeg lidt i tvivl om det kan forvirre ham? Så han tror han er ved at blive puttet, selvom han slet ikke er træt.

Jeg har selvfølgelig mulighed for at køre i bil, eller bruge noget andet overtøj, men jeg er meget glad for hans barnevognsdragt - har det noget at sige?

Jeg forsøger at gøre barnevognen mere "legevenlig" når jeg bruger den til transport og sikre han får lidt legetøj indenfor rækkevidde - men er det nok til at "bryde" hans forbindelse til lur. Eller er det bedst kun at bruge barnevognen til at sove i?

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Guide: Undgå uønsket kemi i dit barns mad

De gode råd er mange, og som forældre kan det være svært at finde rundt i junglen af madanbefalinger. Derfor har Fødevarestyrelsen samlet de vigtigste anbefalinger til at undgå uønsket kemi, så du hurtigt kan få et overblik over hvilke fødevarer, du bør være opmærksom på.

Læs mere her

9. maj 2024 | Sygdom | 2 mdr.

Født med bule i hovedet

Kære Helen. Vi har en datter, som er født den 14. marts, efter en langvarig...

Give MME uden at opvarme det?

Hej Helen Nu hvor det er blevet varmere og bedre vejr, så vil jeg gerne...

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

Annonce

Viden om børn:

Psykisk udvikling børn

Lige fra dit barn bliver født, er det aktivt kommunikerende. Det har brug for at blive taget op, holdt om, trøstet og beroliget, snakket med, kærtegnet osv.

Børn vil altid have brug for at blive set og hørt. De har brug for at vide, at de har en vigtig plads i familien, og at det er dejligt at være sammen med dem. Barnets psykiske udvikling skal støttes, fra barnet er nyfødt og hjælpeløst, og til det vokser op og gradvist bliver mere og mere selvstændigt.

I en...

Læs mere i Babylex

Tisser i sengen

Over 13 % af danske børn har problemer med at tisse i sengen. Det svarer til, at tre elever i en almindelig folkeskoleklasse oplever en forstyrret nattesøvn med vådt nattøj og sengetøj.

Man ved at de fleste sengevædere er drenge og at tilstanden ofte er arvelig. Sengevædning er primært fysiologisk betinget og skyldes enten manglende produktion af det hormon, der styrer urinproduktionen eller for lille blære i forhold til barnets alder.

Langt de fleste børn vokser...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og sygdom, som giver dig ro og overblik, når dit barn har det dårligt.

Det siger medlemmerne ...

..og endnu engang tak for en vidunderlig brevkasse!