Brev:
Hvornår er noget en dårlig vane?
15. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Hvornår er noget en dårlig vane?
Kære Helen,
Mig igen, igen, igen!
Vores mange udfordringer med meget sygdom, ingen sut, næsten gående 10 måneder pige som også er vuggestue barn.. puha!
Det giver nogen udfordringer - og vi er ved at miste overblikket over, hvad der er tegn på brug for tryghed og, hvad der er dårlige vaner skabt af mor og far!
Hvordan skelner man?
Hun får kogt vand 200ml til putning kl. 20.00 og igen ved 23-00 tiden. ( Grundet astmatisk bronkitis ) Herefter vågner hun ca. 3 gange yderligere, hvor hun kun falder til ro i vores arme eller med flasken i munden. Vi aner ikke længere, hvad der er rigitig og forkert at gøre.
Vores datter vil IKKE have den dumme sut, og det viser hun meget tydeligt om natten!
På forhånd tak, igen.
Med venlig hilsen
Julie