Brev:
Søvn og trøst med bryst
13. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Søvn og trøst med bryst
Hej igen Helen
Jeg er lidt på herrens mark over vores nat i øjeblikket.
Nohr han sover sammen med os, da vi er igang med at flytte. Siden han faktisk er startet i vuggestue er han begyndt at grøde/klynke/snakke i søvne, og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Han vågner ca hver 1,5 time, og det eneste der næsten virker er bryst. Men hvad kan jeg gøre ellers.
Trøster jeg ham i dag, så bliver det værre om natten, da han vågner af det. Så er jeg lidt fortabt.
Skal jeg bare lade ham være? og så se om han sover videre?
Jeg vil gerne begynde at give lidt vand om natten istedet for at amme. Men jeg ved ikke helt hvorfan jeg skal gribe det an. Hvis han skal have det af en kop skal han jo op og sidde, og så er jeg bange for at han vågner helt. Hvad anbefaler du?
Hilsen