Brev:
Opfølgning på lure og sen powernap
23. november 2016
Alder:
5 mdr.
Opfølgning på lure og sen powernap
Kære Helen
Tak for dit tidligere svar omkring sen powernap.
Det er sådan at min datter ikke sover meget om dagen. Hun sover gennemsnitligt 10 timer om natten med en flaske.
Lige nu sovet hun som regel 1,5 time formiddag. Det er den lur som vi bedst kan regne med. Derefter sover hun tit kun 50 min eller højst 1 time og 20 min på næste lur og så den sene powernap på 30-40 min.
Jeg synes jo det er nogen rigtig korte lure hun får set i forhold til at hun på sigt skal kunnes nøjes med to lure. Hun skulle jo indså gerne få en længere middagslur men lige nu ligger middagsluren jo først omkring kl. 14. Er det ikke sent?
Kan jeg gøre noget for at få hende til at sove længere lure?
Hilsen