Brev:
Søvn i samme seng?
3. januar 2016
Alder:
4 mdr.
Søvn i samme seng?
Hej Helen
Det er sikkert et fjollet spørgsmål, men stiller det alligevel. Når min datter på 4 mdr. Skal sove middagslur, kan hun så godt sove den i samme seng som hun sover i om natten uden at hun tror at det er nat? Prøver at ligge hende til at sove i barnevogn og andre vugger, men hun falder straks i søvn når hun kommer i sin egen seng.
Det jeg er bange for er at hun tror det er nat, for det er som regel kun om natten at hun falder så hurtigt i søvn når hun er blevet lagt i sengen. Hvordan gør jeg bedst? Vil jo ikke have at hun vågner efter alle tre lure og bliver forvirret fordi hun ligger i den seng hun som regel kun sover i om natten.
Skal jeg finde et andet alternativ om dagen?
På forhånd tak!
Med venlig hilsen
Lelia-Maria