Brev:
Stop af flaske? 12 måneder
28. september 2015
Alder:
12 mdr.
Stop af flaske? 12 måneder
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre dig hvornår man anbefaler at stoppe med nat-flasken?
Vores dreng får ca. kl. 19 i forb. med nat putningen.
Sover hele natten 11-12 timer. Spiser rigtig godt/meget i løbet af dagen.
Han har haft nogle dage hvor han afviser af tage flasken og vi har skulle "kæmpe" lidt mere for at få ham til at tage den. Nogle gange også bare accepteret at han ikke ville have og så lagt ham til at sove med sin sut + nusseklud. Ligesom han gør til den middagslur han får. Men andre dage tager han også gerne 180ml.
Han bliver 1 år her om 4 dage.
Med venlig hilsen
Stine