Brev:
Flaske om natten - 5 mdr.
31. august 2015
Alder:
5 mdr.
Flaske om natten - 5 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige endnu et spørgsmål.
Jeg er begyndt at give min dreng flaske om natten, men han har rigtig mange opvågning hele natten igennem. Jeg plejer at give ham bryst hver gang han vågner, så nu er jeg i tvivl om hvor tit jeg skal give ham flaske løbet af natten?
Han bliver 6 mdr om tre uger.
Venlig hilsen
Sao