Brev:
Putning og holde i hånd
9. februar 2015
Alder:
9 mdr.
Putning og holde i hånd
Hej Helen.
Jeg søger råd til putning. Min datter er fra d.22/4-14
Lang historie kort: putning har aldrig gået nemt. Hun vil gerne holde i hånd, det kan tager en time eller mere før hun lader en slippe..
Når hun bliver lagt i seng, kl19, ligger hun sig til rette og putter sig. Lukker øjnene og virker til at være ved at sove. Pludselig, ud af ingenting, vender, drejer og vrider hun sig, piller og hiver i mine fingre og siger lyde "gøjgøjegøjgøje"
Jeg putter hende igen, stille og roligt. Hvis jeg ikke giver hende min hånd søger hun febrilsk efter den og køre mere og mere op og til sidst græder hun og sætter sig op.
Vi har præcis de samme ritualer hver aften .. Her får hun også et bad efter aftensmaden.
Hvad gør vi? Min ryg kan efterhånden ikke så godt mere, da vi jo har været nød til at sænke bunden i tremmesengen...
Venligst
Carolines mor og far ..