Brev:
Savner mere ro om natten
21. januar 2015
Alder:
9 mdr.
Savner mere ro om natten
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar, det går allerede bedre med at putte hende. Det tager dog stadig tid, men er knapt så frustrerende, efter jeg har fået en bekræftelse på at det er sådan det er lige nu.
Men øv, hvor jeg savner noget natte ro. Jeg har svært ved at forstå hvorfor hun ikke kan finde ro i mere en højst 2 timer af gangen. Hvor meget er der ifht søvn associationer?
Når Emma bliver puttet, spiller babyalarmen med en lille melodi, som jeg tror hun forbinder med at sove. Så den spiller når hun falder i søvn. Men jeg er jo også væk når hun ”vågner”, efter en søvncyklus. Og så er der jo sutten..
Jeg er bare så udmattet af at skulle ind til hende igen og igen i løbet af natten. Jeg får ikke mere end 3-4 timers søvn om natten. Skulle sådan en skøn, lille, aktiv pige ikke kunne sove nogle flere timer i træk?
Håber på at du kan hjælpe os igen.
Mange hilsner fra
Camilla