Brev:
Dagsplan efter vuggestuestart
2. december 2014
Alder:
11 mdr.
Dagsplan efter vuggestuestart
Kære Helen
Vores dreng er startet i vuggestue nu og vi ved ikke helt hvordan vi skal forholde os til hans lure nu. Lige nu ser hans dag ud som følger:
Vågner mellem 6-7
Morgenmad mellem 7-8
Lidt mere mad fx frugt eller bolle ved 9/10 tiden
Lur mellem 10-11 og sover ca. 1-2 time
Frokost mellem 12-13
Lidt frugt inden anden lur kl 15-15.30
Sover så som regel max 1,5 time afhængigt af formiddagslurens længde
Får lidt mad når han kommer op ved 16.00/16.30
Aftensmad mellem 18/19
Bad hver 2. Dag
Aftengrød til tegnefilm ca 19.30
Bliver puttet og sover kl 20.00 senest
Sover som regel uden opvågning til næste morgen
Han bliver ikke ammet - det ville han ikke mere da han var 9 måneder, men han får en del mælk af kop og yoghurt.
Nu er han så startet i vuggestue og der spiser de frokost kl 11 og sover kl 12 og så giver det jo ikke så meget mening det vi gør nu. Så vi ville gerne have ham ned på en lur, men ved ikke helt hvordan. Hvis han kun får en lur så skal han vel tidligere i seng?? Han har det med kun at ville sove de der 10 timer om natten, så vi er bange for, at han vil vågne helt vildt tidligt :( og hvad med måltider- ser det fornuftigt ud? Det sker tit at han ikke spiser så meget aftensmad - måske gemmer han appetitten til grøden ;)?
Han gik da han var 9 mdr. Og går rigtig godt nu- er der noget vi skal være særlige opmærksomme på ifht dette??
Med venlig hilsen
Luise