Brev:
Begyndt at sove uroligt sidst på natten
10. september 2014
Alder:
15 mdr.
Begyndt at sove uroligt sidst på natten
Hej Helen
Vores ældste på 15 mdr er begyndt at sove ret uroligt sidst på natten. Starter typisk kl 3 og frem. Vi har taget en madras ind på hans værelse når det sker og en af os sover på den med ham. Han sover dog stadig meget uroligt.
Vi kæmper for at få ham til at sove til kl 6.. Han kommer i seng kl ca 19-1915, hvor han er død træt!
Han sover ml 1,5-2,5 time til middag.
Vi har været ved ørelæge - og ørerne er perfekte! Vi giver panodil når der er tænder, men det er heller ikke det.. Jeg tror bare det er uro, men hvordan kommer det og kan vi gøre mere end vi gør?
Kærlig hilsen
Dorthe