Brev:
Opvågninger mellem 22-02
29. juni 2014
Alder:
11 mdr.
Opvågninger mellem 22-02
Hej Helen.
Som altid er du god til at hjælpe os når Man er helt forvirret :-)
Vi har en søn på snart 11 måneder. Han Er lige startet i dagplejer. Det går super Fint dernede. Men efter 1 uge blev han syg Med forkølelse, hoste og feber. Efter 3 dage holdt feber op. Han er stadig Forkølet. Han har alt i alt været i dagpleje I små 8 dage ialt.
Vores problem er at vores dreng har aldrig Sovet igennem. Men nu er det blevet endnu værre. Han vågner X 4 og græder. Vi kan godt trøste og så Sover han videre. Men x 2 får han mælk har Han altid fået. Vi er igang med at trappe Ud. Men pga sygdom har vi givet. Fordi Han mens han er forkølet. Ikke Spiser så meget. Normalt spiser han Godt.
Natten ser sådan ud.
Lægges kl ca 19 uden problemer.
Vågner kl 22-23. Får beroligende hånd på Og sover videre.
Vågner kl 00.00. Får mme. 210 ml. Som han Sluger.
Kl 01.30 vågnen igen. Sover igen efter ca 5 min med sut.
Kl 03-03.30. Vågen får mme 210 ml. Sluger Igen.
Sovet til kl 06.30.
Hvad skyldes de mange opvågninger mellem 22-02???
Ydermere er han også lidt på tværs om efter Middagen og pjevset.
Hvad kan vi gøre?
Gør vi noget forkert?
Er det fordi han stadig er forkølet?
Er det start i dagpleje?
Tror ikke selv det er ørerne. Om dagen sover Han 2 hvil. Formiddag 2 timer og eftermiddag Ca 1,5-2 timer. Uden gråd. Han sover på eget værelse.
Mange hilsner herfra
M