Opvågninger mellem 22-02

29. juni 2014

Kategori:
Alder:
11 mdr.

Opvågninger mellem 22-02

Hej Helen.

Som altid er du god til at hjælpe os når Man er helt forvirret :-)

Vi har en søn på snart 11 måneder. Han Er lige startet i dagplejer. Det går super Fint dernede. Men efter 1 uge blev han syg Med forkølelse, hoste og feber. Efter 3 dage holdt feber op. Han er stadig Forkølet. Han har alt i alt været i dagpleje I små 8 dage ialt.

Vores problem er at vores dreng har aldrig Sovet igennem. Men nu er det blevet endnu værre. Han vågner X 4 og græder. Vi kan godt trøste og så Sover han videre. Men x 2 får han mælk har Han altid fået. Vi er igang med at trappe Ud. Men pga sygdom har vi givet. Fordi Han mens han er forkølet. Ikke Spiser så meget. Normalt spiser han ...

Annonce

... Godt.

Natten ser sådan ud.
Lægges kl ca 19 uden problemer.
Vågner kl 22-23. Får beroligende hånd på Og sover videre.
Vågner kl 00.00. Får mme. 210 ml. Som han Sluger.
Kl 01.30 vågnen igen. Sover igen efter ca 5 min med sut.
Kl 03-03.30. Vågen får mme 210 ml. Sluger Igen.
Sovet til kl 06.30.

Hvad skyldes de mange opvågninger mellem 22-02???

Ydermere er han også lidt på tværs om efter Middagen og pjevset.
Hvad kan vi gøre?
Gør vi noget forkert?
Er det fordi han stadig er forkølet?
Er det start i dagpleje?

Tror ikke selv det er ørerne. Om dagen sover Han 2 hvil. Formiddag 2 timer og eftermiddag Ca 1,5-2 timer. Uden gråd. Han sover på eget værelse.

Mange hilsner herfra
M

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Madras til barnevogn

En barnevognsmadras kan være lavet af forskellige materialer, f.eks. skumgummi. Det betyder, at madrassen let suger kondensvand, der naturligt vil samle sig i barnevognen, når barnet sveder eller bare trækker vejret. Derfor er det vigtigt, at madrassen løftes op og stilles på højkant dagligt, og når barnevognen ikke bruges, så madrassen er tør, når barnet skal ligge på den.

Om vinteren kan det være nødvendigt at tage madrassen med ind, så barnet ikke lægges på en iskold madras,...

Læs mere i Babylex

Børn i bilen

Der er fem gode huskeregler, når du skal transportere dit barn i bilen:

1. Det er vigtigt at barnets autostol passer til både barn og bil. Tag derfor både barn og bil med, når du køber autostol.

2. Sørg for at autostolen sættes korrekt fast. Følg brugsanvisningen og stram selerne så godt til som muligt, så stolen er godt fastspændt til sædet i bilen.

3. Vælg bagudvendt autostol så længe som muligt. Det er mest sikkert for barnet.

4....

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og søvn som er sprængfyldt med praktiske råd om hvordan du får dit barn til at sove.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen.

Du är min absoluta förebild inom allt med barn och allt som rör barnuppfostran/sömn/mat/sjukdom. Trots att jag aldrig träffat dig känner jag ett 100% förtroende och respekt för dig och känner att din syn på barn och hur man ska hantera olika situationer är helt rätt. Det finns så många metoder och syn på området idag men du har en sån sund och kärleksfull inställning.

För att sammanfatta det jag precis skrev: Du är min "guru" inom området och jag är glad att jag Tack vare min danska svärmor fann din sida och äntligen kunde få den hjälp och feedback jag så väl behövde!

Tack
/Erika