Brev:
Drengene vågner om natten
21. maj 2014
Alder:
12 mdr.
Drengene vågner om natten
Hej Helen,
Jeg har før skrevet til dig omkring søvn vedr. mine to drenge på snart 13 mdr.
Putningen går faktisk meget godt efterhånden - dog skal de stadig falde i søvn i vores seng, mens vi ligger ved siden af dem, men det går ret stærkt.
V. sover ret godt - vågner 1-2 gange på en nat.. Men M. sover virkelig uroligt. Han kegler rundt i sengen. Det skal siges at de virkelig har haft et spring ifht deres mobilitet og det ved jeg godt nok spiller ind. Men vi kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal gøre. Han vågner konstant og kan ikke finde ro i kroppen. For bare at få lidt søvn ender det tit med vi tager ham over i sengen og så kegler han så rundt der - men der kan man i det mindste hjælpe ham til ro halvt i søvne :-) Men han skal helst have en hånd på sig eller hjælpes til at finde en plads..
Har du nogle gode fif?