Brev:
Hvorfor bliver han ved med at vågne?
21. marts 2014
Alder:
9 mdr.
Hvorfor bliver han ved med at vågne?
Kære Helen
Tak for dit svar sidst jeg skrev, der var helt sikkert nogle gode råd, som jeg kunne bruge.
Aftengrøden har været et hit og har gjort, at han nu er gået fra at spise tre gange om natten til nu kun to - så det går da fremad.
Desværre vågner han stadig mange gange om natten. Han har aldrig rigtig gidet sut. Jeg skal vende ham om på siden og putte dynen om ham, så sover han for det meste videre.
Du skrev sidst om søvn associationer- de gode og de dårlige.
Er det en dårlig association at vende ham på siden osv?
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor han bliver ved med at vågne så mange gange - jeg har virkelig fulgt alle råd. Og han vågner jo ikke alle gangene for at få flaske?
Der er nogle nætter, hvor han kun vågner kl 23.30 og 04.30 for at spise, så han kan jo godt finde ud af at sove længere stræk. Det forvirrer mig yderligere, for der er ikke nogen form for system i, hvornår han gør det ene eller det andet.
Håber du kan gøre mig klogere endnu en gang :)
Venlig hilsen
Louise