Hvorfor bliver han ved med at vågne?

21. marts 2014

Kategori:
Alder:
9 mdr.

Hvorfor bliver han ved med at vågne?

Kære Helen

Tak for dit svar sidst jeg skrev, der var helt sikkert nogle gode råd, som jeg kunne bruge.

Aftengrøden har været et hit og har gjort, at han nu er gået fra at spise tre gange om natten til nu kun to - så det går da fremad.

Desværre vågner han stadig mange gange om natten. Han har aldrig rigtig gidet sut. Jeg skal vende ham om på siden og putte dynen om ham, så sover han for det meste videre.
Du skrev sidst om søvn associationer- de gode og de dårlige.
Er det en dårlig association at ...

Annonce

... vende ham på siden osv?

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor han bliver ved med at vågne så mange gange - jeg har virkelig fulgt alle råd. Og han vågner jo ikke alle gangene for at få flaske?

Der er nogle nætter, hvor han kun vågner kl 23.30 og 04.30 for at spise, så han kan jo godt finde ud af at sove længere stræk. Det forvirrer mig yderligere, for der er ikke nogen form for system i, hvornår han gør det ene eller det andet.

Håber du kan gøre mig klogere endnu en gang :)

Venlig hilsen
Louise

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Sundhedsplejerske

Alle sundhedsplejersker er uddannet sygeplejersker og har arbejdet på forskellige børneafdelinger i sygehusvæsnet samt i den kommunale pleje. Derudover har sundhedsplejersken taget en diplomuddannelse til sundhedsplejerske.

En sundhedsplejerske følger børnene fra de bliver født (nogle gange allerede i graviditeten) og indtil de går ud af folkeskolen.

Alle børnefamilier i Danmark får tilbudt at modtage besøg af sundhedsplejersken. Når et lille barn bliver født, så...

Læs mere i Babylex

Cykelhjelm

Alle børn bør bruge cykelhjem, når de cykler. Det gælder både når de cykler selv og når de sidder i cykelstol, i en ladcykel eller i en cykelanhænger.

Vælg en godkendt hjelm. Det vil sige en hjelm med et CE-mærke og godkendelsesnummeret EN 1078.

Derudover så skal hjelmen sidde rigtigt og det gør den når den dækker panden og sidder så stramt, at den ikke kan skubbes tilbage i nakken. I de fleste hjelme sidder skumgummipuder, som hjælper til at justere størrelsen, så...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Jeg skriver da jeg gerne vil takke dig for dine råd og støtte. Lige da jeg læste dit brev blev jeg ked af det, for jeg ville for alt i verden være en mor, som giver sit barn opmærksomhed nok. Men du havde jo ret :0)

Jeg har fået det godt igen, er begyndt at arbejde og får medicin og går til samtaler ved en psykolog. Det har hjulpet mig meget.

Jeg vil sige 1000 tak til dig for at støtte mig og give mig råd.

Du hører nok fra mig igen

Knus fra mig