Brev:
Drømmeflasken
18. december 2013
Alder:
10 mdr.
Drømmeflasken
Hej Helen.
Vores datter bliver 11 mdr lige om lidt :-)
Hun får en drømmeflaske når vi går i seng, kl ca 22-23.
Mit spørgsmål er, hvornår kan vi skippe den og hvordan griber vi det an?
Rigtig glædelig jul og tak for dine altid brugbare svar!