Brev:
Godnatgrød - hvor længe?
1. marts 2013
Alder:
19 mdr.
Godnatgrød - hvor længe?
Hej Helen.
Hvor længe skal vi fortsætte med at give vores datter godnatgrød? Hun har fin appetit i løbet af dagen og er også godt sulten, når hun kommer hjem fra vuggestuen ved ca 16.30-tiden, hvor hun plejer at få lidt yoghurt eller en grovbolle med ost. Til aftensmaden er appetitten også fin og hun kan uden problemer spise en portion grød/yoghurt ved 19-tiden, inden hun får børster tænder og blir puttet ca 19.30.
Nogen dage har hun ikke den store appetit, men det regulerer hun fint selv og vokser og sover ellers som hun skal, både dag og nat.
Så mit spørgsmål er bare, hvor længe skal hun ha "godnatgrød"? Kan vi forvente, at det på et tidspunkt er nok med aftensmaden eller er det naturligt, at ens barn i mange år lige skal ha lidt til at "lægge bunden" inden sengetid?
På forhånd mange tak :)
Venlig Hilsen
Mie