Brev:
Natteroderi - vågner hver 2 time
6. februar 2013
Alder:
5 mdr.
Natteroderi - vågner hver 2 time
Hej Helen
Vi har forsat en del natteroderi herhjemme, hvor Oskar vågner hver 2 time hvis ikke oftere. Han virker ikke sulten, men alligevel virker han heller ikke helt tilfreds.
Ville det være en god ide at give ham NAN 2 når han bliver puttet og om natten i stedet for NAN 1?? Tænker det ville mætte mere og dermed ville han sove lidt flere sammmenhængende timer? Han får grøntsagsmos formiddag og aften begge gangene lidt over en halv dl. Han elsker det hvilket er dejligt! han spiser og sover også fint nu i løbet af dagen og er ellers en rigtig glad og skøn dreng. Vi er dog nu så trætte at det ville være helt fantastisk, hvis vi kunne få han til at sove bedre om natten.
Håber du kan hjælpe os på vej som du tidligere har gjort ;-)
Hilsner
Den meget trætte mor!