Brev:
Mareridt, når man er 4 måneder?
24. januar 2013
Alder:
4 mdr.
Mareridt, når man er 4 måneder?
Kære Helen
Tusind tak for din hjælp omkring Oskars mad og søvn. Vores puttestund er nu blevet grådfri og rigtig hyggelig fordi han nyder at få sin flaske i sengen, og bagefter blive nusset til han falder i søvn selv. Det er bare så dejligt!! så nu håber vi den gode vane holder ved ;-) Han er også begyndt at spise mere da han får flaske skiftesvis hos os og i sofaen sammen med os og sikke en fryd at vi nu kan hygge om det i stedet for at det bliver en kamp!
Jeg skriver fordi vi har den seneste uge oplevet at Oskar vågner op 2 - 3 gange om natten og var helt ulykkelig ;-( vi var til lægen og fik konstateret at han havde en virus som gjorde at han havde tynd mave og blev meget hæs, dog ingen feber. Hvilket vi tænker er grunden til hans ulykkelige opvågninger. Men så i går efter at han næsten er rask vågnede han op en gang hvor han simpelthen var så ulykkelig og fuldstændig utrøstelig da jeg tog ham op blev det kun værre, til sidst måtte vi tænde lyset og prøve at vække ham da det virkede til at han stadig sov.... først der stoppede ham og begyndt at smile til os da vi lagde ham ned i sengen igen... Oskar er nu 4,5 måned kan han have mareridt?? Eller er det søvnassociationer?? Kan vi gøre noget for at hjælpe ham??
Venligste hilsner
Lina