Brev:
Stop med sutteflaske - 15 mdr.
11. december 2012
Alder:
15 mdr.
Stop med sutteflaske - 15 mdr.
Hej Helen.
Nu er min søn blevet 15 mdr. men han er stadig meget glad for sin sutteflaske og drikker hver aften/nat 240 vand og 8 skeer MME.
Mit spørgsmål går på, hvornår er det tid til at stoppe ?
Vi har forsøgt at give ham mindre mælk, og give ham vand når han vågner, men der er bestemt ikke noget som han vil have :-)
Håber du har et par gode råd :-)
På forhånd mange tak!