Brev:
Sove lidt
30. september 2012
Alder:
1 mdr.
Sove lidt
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. søvn for en lille nyfødt på 1 mdr. Han sover ikke meget, og vil ikke ligge i barnevognen uden bevægelse. Han sover bedst når han ligger i arm og gerne med snak ved siden af, hvilket ikke kan undgås, da der er en storbror i huset. Det kan være frustrerende som mor, der også har brug for at have hænderne fri.
Han er træt og sidst på dagen mørk om øjnene, da han ikke sover meget, men så snart der bliver for stille vågner han. Kører vi bil sover ham, stopper bilen vågner han også osv.
Hvordan tackler jeg denne situation, og får ham til at sove mere så han er udhvilet.
På forhånd mange tak.
Mor