Brev:
Overgang til dagpleje og eget værelse?
21. juni 2012
Alder:
3 mdr.
Overgang til dagpleje og eget værelse?
Hej Helen
Jeg har lige et kort spørgsmål.
Vores datter på 3 mdr sover lige nu ved siden af os i sin vugge, hun er sig ved at være for stor, så vi vil flytte hende til tremmesengen inden længe. Hun sover rigtig fint om natten og får flaske en gang i løbet af ca 11-12 timer.
Hun skal starte i dagpleje når hun er 5 1/2 mdr ca. Hvornår vil du anbefale at flytte hende ind på eget værelse (det ligger lige ved siden af vores så vi er stadig tæt på) jeg vil helst have hende kørt ind i én ting af gangen :)
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Nikoline