Brev:
Sover næsten ikke om dagen
13. juni 2012
Alder:
3 mdr.
Sover næsten ikke om dagen
Hej Helen
Vi har en dreng på 15 uger. Han er utrolig god til at sove, om aftenen og om natten. Han bliver puttet ca. 20.30 og kommer op næste morgen ca. kl. 7.30. Han får en flaske ca. kl. 23.30 og kl. 4.00.
Vores udfordring er, at han næsten ikke sover om dagen. Og når han endelig sover, er det typisk 20-30 minutter af gangen. Er der nogen måde hvorpå, vi kan få samlet hans søvn i løbet af dagen?
Han sover indenfor. Jeg er ikke rigtig kommet igang med at bruge barnevognen udenfor, da han af to omgange har været indlagt på børneafdelingen med en urinvejsinfektion.
Jeg håber, at du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen
Rikke