Brev:
Sove på samme værelse - 2 år
8. juni 2012
Alder:
2 år
Sove på samme værelse - 2 år
Kære Helen!
Vores store pige er nu blevet 2 år. Hun sover nu hele natten uden vi hører noget til hende fra kl. 20-6. Hun fik konstateret astmatisk bronkitis, og efter hun er startet på inhalationsmedicin er hosteanfaldene stilnet af. Vi nyder det, og dejligt ikke mindst for hende.
Vores anden pige på knap 7 måneder sover Ikke særlig godt om natten. Hun er ret afhængig af brystet om natten, mest for tryghedens skyld. Det er tydeligt at det ikke er sulten som tynger hende om natten. Derfor er vi nu startet på at far har tjansen fra midnat til tidlig morgen. Det koster lidt nattesøvn for dem begge, og det er til tider ganske tydeligt at høre hende om natten, men vi er begge fast besluttet på at nu skal det være. Vi har kun været i gang med projektet en lille uges tid.
Vi har begge den holdning at vi gerne vil have at vores piger skal sove på værelse sammen da de nu rent aldersmæssigt er så tætte på hinanden. Men vi er meget i tvivl om det vil give mening at gøre nu, hvor vores store datter nu endelig sover igennem. Det er lidt synd hvis hun skal vækkes en 4-5 gange hver nat pga den mindstes opvågninger.
Med venlig hilsen
Helene