Brev:
Fra med svøb til uden svøb
4. maj 2012
Alder:
2 mdr.
Fra med svøb til uden svøb
Kære Helen
Mange tak for dit sidste svar - der kom rigtig fint ro på min datters søvn, da jeg begyndte at svøbe hende. Det er nu kun lurene om dagen, der ind i mellem driller, men det sker heldigvis ikke så ofte mere. Vi kæmper lige nu med at komme videre i søvnen fra de 45 min, men jeg kan huske fra mit store pige, at det driller i perioder, og at det på et tidspunkt løser sig.
Mit spørgsmål går på hvordan jeg på et tidspunkt for min datter til at sove uden svøb - er det måske et "problem" tiden vil løse for mig, når hun bliver lidt større? Hun noget varm i sit ellers meget tynde svøb, så der skal ikke meget mere forår til, før jeg ikke synes, det er en god løsning. Hvis jeg løsner svøbet, når hun sover, så sover hun meget uroligt og vågner meget tidligere både dag og nat. Hvornår piller man dem normalt ud af et svøb? Har du nogle forslag til, hvordan jeg kan gribe den forandring an, når vi kommer til den?
Venlig hilsen
Louise