Brev:
Søvnproblemer - 12 mdr.
25. april 2012
Alder:
12 mdr.
Søvnproblemer - 12 mdr.
Hej Helen
Så lige et brev om den lille på 1 år. Hun har aldrig selv kunne falde i søvn og er som ofte blevet ammet i søvn, og derefter vugget i søvn. Hun har været ramt af rigtig meget sygdom, MB, fået lagt dræn, og så mange gange feber. Så synes det er svært at komme ordentlig igang med en god putning. Når hun falder i søvn enten ved amning eller vugning vågner hun efter 10 min og så er hun umulig at få til at falde i søvn igen. Jeg bruger 2-3 timer hver aften på at få hende til at falde helt til ro, og samtidig vågner hun mange gange om natten. Hun har utrolig svært ved at finde ro og sådan er det også om dagen i barnevognen. Jeg ammer også stadig om aftenen og om natten hvis jeg ender med at opgive at vugge hende.
Har du nogen gode råd til hvordan vi kommer igang med en god putning? Jeg vil også meget gerne snart stoppe med amning, men kan ikke rigtig overskue processen.
Med venlig hilsen
Mor til 2