Brev:
Søvnmønster er ikke let - 3 mdr.
22. marts 2012
Alder:
3 mdr.
Søvnmønster er ikke let - 3 mdr.
Hej Helen.
Min søn sover 45 min om formiddagen, 2 timer over middag, 45 min om eftermiddagen og bliver lagt for aftenen mellem 18.00 og 19.00. Så sover han til mellem 06.00-07.00 om morgenen (afbrudt af 3 flasker).
Mit spørgsmål er, om jeg skal prøve at få ham til at sove 1½-2 timer og formiddagen og det samme om eftermiddagen? Eller skal jeg bare holde fast i det der er nu? Måske vågner han efter 45 min, og jeg bare skal give ham sutten? Jeg synes altså ikke, det er helt let.
Han virker nogle gange træt i løbet af dagen, med det andet søvnmøster.
Han er vågen, pludrende og legende ca. 1½-2 timer pr. gang.
Hilsen Tina