Brev:
Sove i eget værelse - 9 mdr.
22. februar 2012
Alder:
9 mdr.
Sove i eget værelse - 9 mdr.
Hej Helen,
Jeg har tidligere skrevet til dig omkring min datter på 9 måneder. Jeg sover stadig ved siden af hende, da hun ofte skal have sutten eller lige mærke jeg er der. Hun har altid sovet i sin egen seng.
Så mit spørgsmål er, om hvor vigtigt det er at få hende op i hendes eget værelse? Hun skal ikke have sutten så meget mere om natten, og tit kan jeg bare give hende den, og så sover hun videre.
Jeg kunne nemlig godt snart tænke mig at komme op i min egen seng.
Håber du kan hjælpe.