Brev:
Sengetid aften
6. januar 2012
Alder:
3 mdr.
Sengetid aften
Kære Helen.
Så har jeg igen et spørgsmål/problem jeg ønsker din mening om.. det går super godt hos os om dagen alle er glade og tilfredse. jeg syns vi har en god rytme og Jakob er nem at putte til lure.
Han sover således: vi står op-han vækkes ca kl 7.20 skiftes og sættes i autostol (vi skal aflevere Line i dagpleje)
mellem 9 og 10 puttes til lur sover gerne et par timer..
ca kl 13.30-14 puttes til lur igen sover her ca 1.5-2 timer
Får lille lur (halv time) mellem 18-19
Så begynder mit problem....vi bader og hygger til kl 20 hvor Line kommer i seng -ingen problem - men herfra er han pylret-glad ked afdet-aktiv ja det hele sådan lidt til og fra hele aftenen.
Han har indtil nu fra fødsel været oppe sammen med os til vi går i seng ca kl 22.30 og puttet sig fint til natten (vi sover sammen)
De sidste fem dage er han blevet ret sur og træls fra kl 21.30 ca som om han er træt - jeg har fået ham til at sove men kun kortvarigt og så er han vågnet op ikke særlig glad, men heller ikke klar til at sove igen, tror jeg eller tager jeg fejl?
Vi har haft skrig og gråd til kl midnat og lidt derefter. så sover han til næste morgen, med amning imellem. hvad gør jeg galt han har været så nem og sød før.. jeg kigger dagligt i min bibel - din bog om søvn - så jeg er godt med på alt det om søvn, men jeg har brug for at høre om jeg kan begynde at putte ham til natten før så jeg undgår de trælse timer, han virker bare ikke helt klar før kl 22...
Kærlig hilsen
Camilla