Brev:
Sover maks. 30 min. i mine arme
9. november 2011
Alder:
2 mdr.
Sover maks. 30 min. i mine arme
Hej Helen
Min datter er 11 uger og sover ikke om dagen
Om natten sover hun typisk således
Ca 22 el 23-03
Ca 15-30 min mad efterfulgt af 20-30 min hvor hun sover i mine arme
Ca 04-6.30
Mad + sov i arm
7.30 - 10
Resten af dagen sover hun max 30 min i mine arme
Hvis jeg lægger hende væk vågner hun, smiler og er glad
Efter kl 19 om aftnen er hun, den sidste uges tid begyndt at blive rigtig pyldret. Og så er det lang tid til kl er 22/23 skifter lidt hvornår det er.
Vi har haft en god periode med barnevognen men det er slut igen. Vi er tilbage hvor at hun efter 10 min i barnevognen, begynder at skrige helt vildt. Hverken sut eller, bumletur over brosten hjælper. Når vi er hjemme og jeg kan tage hende rigtig op, stoppe hun og intet er galt mere. Meget frustrerende.
Den gode periode: Da hun var mellem 7 og 10 uger sov hun 1 lang lur på 3-4 timer.
Dette skete ved at jeg trillede med barnevogne i 40 min - 1 1/2 time hvor jeg derefter bar hende op i lejligheden (stadig liggende i sin voksi) åbnede altan døren i soveværelset og lod hende sove videre. Det var rigtig godt.
Hun er ellers en meget glad pige, der snakker, leger og griner hele tiden. Hun gaber ikke, græder ikke om dagen (kun efter kl 19 ca hvor hun er blevet pyldret). Hun får nok og spise, tager fint på.
Dog falder hun 6 ud af 10 gange i søvn på brystet.
Hvad gør jeg forkert siden hun ikke vil sove og hvorfor er barnevognen blevet en fjende??
Er det ikke noget med at alt under 1 time ikke tæller som søvn?
Hilsen