Brev:
Står meget tidligt op
20. juni 2011
Alder:
19 mdr.
Står meget tidligt op
Hej Helen..
Skriver atter til dig omkring min store søn Korneliuses sove vaner.. han har jo nærmest altid sovet rigtig dårligt og vågner op til flere gange pr nat hvor vi må ind og give sut/vand og lægge ham ned. Sådan har det været stort set hele hans 19 mdr lange liv og det er efterhånden rigtig hårdt fordi vi også står op til Maximus og Maximus bliver vækket af Korneliuses gråd. Men jeg tror ikk der er så meget vi kna gøre ved hans urolige søvn andet end af afvente tiden, så han bliver ældre (?)
Men mit egentlige problem er at han står simpelthen tidligere og tidligere op og klokken er tæt på 5 hver morgen og det er simpelthen for tidligt efter sådan en nat.. han kommer i seng omkring kl 20 og falder som regel flot i søvn, han sover 2-3 timer en gang pr dag...
Har du evt en ide til hvordan vi evt kan få ham til at sove længere eller skal vi affinde os med at sådan er han bare?? sys jo bare at den her urolige søvn + at stå så tidligt op heller ikk kan være godt for ham?
Hilsen en meget træt Sine