Brev:
Middags lur
1. juni 2011
Alder:
15 mdr.
Middags lur
Hej Helen..
Sune er nu 15 mrd.
han sover fra 20.30/21.00 til 6.30/7.00 altså en natte søvn på 10 timer... nem at lægge og sover fint igennem
Desværre vil han ikke sover mere end 1 1/2 time til middagslur. ca. 11.30 til 13. Dette både hjemme og i vuggestuen
Det er svært for ham at holde sig vågen fra 13 til 21.
Vi forsøger på at give ham en sen eftermiddags lur ved 16.30 tiden, men det vil han sjældent og det tager lang tid.. op til en halv time i barnevogen før han overgiver sig
Hvis vi lægger ham tidligere om aften, står han det tidligere op og har dermed sværre ved at holde sig vågen til frokosten i vuggestuen kl. 11..
De er udenfor fra kl. 9.00 til 10.45 og igen fra de står op fra lur til de bliver hentet...
Han trives, spiser godt, er meget god motorisk... skal højest sansynlig have dræn i ørene i slutningen af juni. Har dog ikke virket plaget af ørerne.. vil gerne ligge ned m.v. .. jeg fik han for nyeligt tjekket hos ørelæge, da jeg som mor ikke synes han sagde noget forståeligt endnu (se forrige brev til dig)... han havde noget stående på begge øre.
Men Helen... har du forslag til anden døgn rytme.. andre sove tider...eller?
Hilsen Line