Brev:
Rutine
16. maj 2011
Alder:
3 mdr.
Rutine
Hej Helen,
Du har tidligere hjulpet mig meget med min datter. Nu har jeg fået en søn og har brug for hjælp igen.
1. Han er næsten 4 måneder nu. Han græd konstant de første 2 måneder og sov næsten ikke om dagen. Nu går det meget bedre. Han sover godt om natten, vågner 2-3 gange til at spise og sover igen. Om dagen sover meget lidt. Jeg ved ikke hvordan jeg kan få en rytme, hvor han også tage sine lurer om dagen. Nogle gange føler jeg som om jeg tvinger ham til at sove. Kan du evt give mig en vejledende eksempel på rytme?
2. Hvornår begynder de normalt at trille fra mave til ryg?
3. Ved du hvordan man laver kogtvandsklude?
4. Hvad synes du om brug af babypude? Er det godt eller dårligt. Jeg har brugt lidt, men jeg ved ikke om jeg skal fortsætte eller ej.
Mange tak for hjælpen