Brev:
Spørgsmål til putningen
1. april 2011
Alder:
15 mdr.
Spørgsmål til putningen
Hej Helen
Lige blevet indehaver af din nye video, da jeg gerne ville have råd til putningen og sove lidt længere om morgenen. Min mand og jeg så også de to klip i går og kunne nikke genkendende til en del.....
Men Frederik er nu 15 mdr vi går ind på hans værelse ca 19:15 synger 8-10 sange i mørke sidder med ham til han sover og ligger ham så over..... altid sovet i total mørke, så syntes det ville være underligt at åbne døre og stå derude og ordne ting, hvad gør vi.. har prøvet at ligge ham i sengen og holde i hånd og ae ham men vender sig konstant for at tjekke om vi er der, pjevser en del, men er ikke total ulykkelig, siger man shhhhhh er han tryg igen, men han prøver os af med klynk og reagerer vi ikke skriger han, hvis han opdager vi ikke er der.......
En putning tager alt mellem 15-45 min.
Håber du kan give os et par fif...
Ps kommer der snart fordrag i jylland.
Tak for tidligere gode råd.
Hilsen Frederiks Mor