Spørgsmål til putningen

1. april 2011

Kategori:
Alder:
15 mdr.

Spørgsmål til putningen

Hej Helen

Lige blevet indehaver af din nye video, da jeg gerne ville have råd til putningen og sove lidt længere om morgenen. Min mand og jeg så også de to klip i går og kunne nikke genkendende til en del.....

Men Frederik er nu 15 mdr vi går ind på hans værelse ca 19:15 synger 8-10 sange i mørke sidder med ham til han sover og ligger ham så over..... altid sovet i total mørke, så syntes det ville være underligt at åbne døre og stå derude og ordne ting, hvad gør ...

Annonce

... vi.. har prøvet at ligge ham i sengen og holde i hånd og ae ham men vender sig konstant for at tjekke om vi er der, pjevser en del, men er ikke total ulykkelig, siger man shhhhhh er han tryg igen, men han prøver os af med klynk og reagerer vi ikke skriger han, hvis han opdager vi ikke er der.......

En putning tager alt mellem 15-45 min.
Håber du kan give os et par fif...

Ps kommer der snart fordrag i jylland.

Tak for tidligere gode råd.

Hilsen Frederiks Mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

17. maj 2024 | Diverse | 16 mdr.

Cyklus efter fødsel

Hej Helen Jeg har denne gang et spørgsmål, som ikke direkte vedrører mine...

7. maj 2024 | Amning | 15 mdr.

Sut/amme - sove uden bryst om natten

Hej Helen Vi har længe haft udfordringer med vores datters søvn. Hun har...

Lange putninger - 15 måneder

Hej Helen Jeg skriver til dig, fordi vi har kæmpet med aftenuro og lange...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

Annonce

Viden om børn:

Røgede fisk og børn

Grillede og røgede fisk kan have et højt indhold af PAH (tjærestoffer), som kan være kræftfremkaldende. Derfor bør man ikke spise store mængder røget og grillet fisk, men det kan indgå som en del af en varieret kost.

Til børn er det en god idé at følge disse råd:

- Anvend så vidt muligt koldrøgning, fremfor varmt røgede fisk.

- Undgå røgeksponering af spiselige flader. På grillen bør fisken pakkes ind i folie.

- Vær opmærksom på at...

Læs mere i Babylex

Flaskegivning

Når du giver dit barn flaske, så er det vigtigt, at du gør det til en hyggestund for jer begge. Det er vigtigt, at du sidder godt, og det er vigtigt, at dit barn har kropskontakt, når det spiser. Derfor er det rigtig godt, hvis du kan sidde med dit barn i din favn og ikke lader barnet ligge alene med flasken.

Når du sidder med dit barn i dine arme og giver barnet flaske, så sørg for, at barnet en gang imellem får en pause, hvor det har mulighed for at komme af med en bøvs. Sid...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusind tak for dine tidligere svar, det er så dejligt at skrive til dig, du giver altid sådan nogle gode varme råd.

Det er dejligt at kunne skrive til dig, når man er bekymret.

Hilsen
Guldklumpens mor