Brev:
Søvn og tvillinger - 3 mdr.
26. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Søvn og tvillinger - 3 mdr.
Kære Helen,
man må sige, at jeg bruger mit medlemskab godt her, da jeg næsten altid har noget at spørge om!
Denne gang omhandler det putning til natten af mine 3 mdr ga
gamle tvillinger.
Pigen er super nem, jeg lægger hende og hun sover- altid!
Drengen bruger jeg krudt på! Han skal vugges lidt i armene eller på brystkassen - han lægger sig sjældent selv og sover - kun når det er rigtig nat og de lige har spist...
Spørgsmål er hvad jeg kan gøre at lære ham være mere selvstændig..????
Tusind tak på forhånd,
Hilsen tvillingemor